Kale kop!!!

Nou, het is zover hoor. M’n haar is d’r af. Van dit dubieuze hoogtepunt hebben we maar een filmpje gemaakt. Met dank aan buuf Astrid. Veel kijkplezier! 😉

Verder was het vandaag een bijzonder drukke dag. Onze douchebak werd vervangen, want die was een paar weken geleden gescheurd. Een grote lekkage hebben we gelukkig net kunnen voorkomen. Ik heb de TV gerepareerd, omdat de aan/uit knop het had begeven. Dat was niet zo ingewikkeld, maar er zitten toch bijzonder veel schroefjes aan zo’n toestel… En tot overmaat van ramp is vandaag de magnetron/oven combi ontploft. Geen gewonden en brandgevaar gelukkig, maar wel een enorm penetrante geur in de keuken en woonkamer! Heel fijn al die dingen die het begeven, inclusief je gezondheid… 😦

Gelukkig gaat het sinds gisteren met mijn fysiek weer een stuk beter! De exterme vermoeidheid is weg en ik heb eigenlijk best veel kunnen doen. Het was dus drie dagen prut – vier inclusief vrijdag – en nu eigenlijk alweer redelijk OK. Daar ben ik natuurlijk erg happy mee!

Oh ja, had ik al verteld dat we maandag de nieuwe actiesite van Jumbo Golfwereld live hebben gezet? Ik ben er best trots op! Kijk zelf maar. 😀

20 comments

  1. Hai Jules, mooi die actiesite -heb ik weer een nieuw woord-; je zou er bijna van gaan golfen. Maar helaas, helaas kan ik sinds een paar dagen mijn armen niet meer omhoog krijgen. Een soort reuma of Q-koorts, denkt mijn huisarts.
    Je fraai gevormde schedel komt zo goed tot zijn recht en wie weet wat een krullen je nog krijgt. Succes weer vrijdag met de gift. Nog even en dan ben je er door. Houd je haaks, kapitein! Veel liefs, Marie-anne

  2. Ha die ouwe Julius. Goeie kop, man! Staat je prima – Monique vindt het ook. En pakkende verhalen schrijf je. Blijf je volgen. Take care uit 020

  3. Jules, met of zonder haar: Jules blijft Jules: moedig en strijdbaar. En ……. wat een lieve kapster, jullie Roos (de echte kapster ook hoor). Groetjes
    Ali Wolff

  4. Helemaal geen kankerhoofd hoor! maar ik kan me voorstellen dat het wel “een stap”is die gezet is en dat is dus wel wennen….
    Goed zoals jullie het allemaal samen doen. En al die stomme dingen die het begeven is verschrikkelijk irritant, maar het is maar materieel moet je maar denken.

  5. Jouw emotie kwam binnen, zeg.
    Een kankerhoofd? Ja en neen. Gelukkig ben je gezegend met een mooie schedel.
    Enne: niet toevallig dat er van alles in je omgeving het begeeft en aandacht vraagt. Je bent in staat dat te geven en dat doe je ook. Ik sluit me aan bij de utispraak over moed en levenskracht.
    Groet, Wim en Marijke

  6. Ha Jules, wat een pakkend verhaal en filmpje. Ik heb het zelf drie dagen voor kerst meegemaakt: heel huiselijk met moeder en kapster. Ook dat was een emotioneel moment. En toch de opluchting dat het er af is: geen plukken meer op je kussen of in je doucheputje. Goed dat je die knoop doorgehakt hebt. En ik moet zeggen: staat je erg goed! Voor jou geen pruik nodig!!

  7. Hee Jules,

    Ik ben het eens met eerdere volgers hoor! Mooie kop heb je! Zoals je weet heeft Adam sinds afgelopen maandag ook zo’n gaaf rond bolletje. Ik vind het helemaal goed zo!
    Ik sluit me dus ook zeker aan bij jouw woorden: KAAL RULEZ!

  8. Het staat je goed, echt. Zo blijf je ook gespaard van dat haar overal.
    En het is waar, het komt terug, veel dikker en stevig met krul!
    Je bent heel moedig!

  9. Hè lieve Jules
    je was al een lekker ding maar nu zeker met dat lekkere hoofd van je;)
    ben blij dat je je weer een beetje beter voelt en we bellen snel eventjes…..
    Dikke kus ban Martijn en van mij

  10. Staat je goed hoor Jules!
    Wat een knappe vent heb je toch Shakira!
    Jullie zijn goed bezig, petje af, zie je zijn nieuwe coupe tenminste ook weer! 😉
    Liefs, Angela (en Jorg en kids)

  11. Hoi Jules,
    wat heftig! Kan me voorstellen dat het een emotioneel moment is. Ik zit met tranen in mijn ogen… 4 maanden na de chemo zijn mijn korte plukken alweer een aantal centimeter lang, dus het zal niet lang duren voordat je je coupe weer terug hebt als je klaar bent. Heel veel sterkte, ook voor Shakira. Groeten, Kim

Plaats een reactie